Svettigt bland brillorna

Nu har jag varit på mitt första optiker besök vilket betyder att jag kommer att få mina första glasögon snart! Känner mig sjukt lurad av mig själv då jag trodde att jag såg bra med det gör jag tydligen inte, haha. Däremot behöver jag bara ha dom när jag känner att jag behöver så jag är inte blind iallafall det är ju tur. Men jag är supertaggad faktiskt för jag tycker det kan vara en jäkligt snygg accessoar.

Jag skrev ju förut om att jag planerade ju en lite ny look med mina glasögon. Jag hade en bild i huvudet ungefär om vilka bågar jag ville ha. Men den jämnåriga killen på Smarteyes var så snäll men dissade mina förslag totalt. ”Dom där går bort du passar inte alls i dom”. Först blev jag lite paff men sen kände jag bara att han hade helt rätt. Härligt med folk som är ärliga! Jag gillar inte att försöka vara expert på något jag inte är. Så tillslut föll valet på hans favorit och jag gick därifrån så nöjd!

20140825_123206

Nöjd med premiärbesöket och bra service!

Lämna en kommentar